השר פרץ: "בת"ת שהתגלה חולה ולא נאכפו ההנחיות – כולם נשלחו לבידוד"

    אסתי פלד No Comments on השר פרץ: "בת"ת שהתגלה חולה ולא נאכפו ההנחיות – כולם נשלחו לבידוד"

    שר החינוך הרב רפי פרץ בריאיון ל'מהדורה המרכזית' על רקע החזרה לשגרה בבתי הספר השונים והביע אופטימיות, "רק היום נוספו 15 אלף תלמידים" . השר התייחס למו"מ מול הליכוד, "שר הביטחון מנהל את המו"מ שנמשך אך הוא לא אינטנסיבי"

    צילום: פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר החינוך הרב רפי פרץ התראיין הערב (שלישי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן והתייחס לחזרה לשגרה במערכת החינוך, השר סיפר על הסיורים שערך היום בבתי הספר, "החינוך המיוחד תפס לו יעד של קבוצות קטנות עם 3 תלמידים. הסתובבתי בבתי הספר, ורק היום התווספו לנו עוד 15 אלף תלמידים. אני מאוד שמח על ההתפתחות". השר הוסיף כי רק היום, "הצטרפו עוד רשויות. סך הכל יש לנו כ-90 אחוז מהרשויות הצטרפו חוץ מהרשויות הערביות. 65% מהתלמידים כבר חזרו". מעדכן הרב פרץ.

    על מקרי ההידבקות בבתי הספר לאחר החזרה מבהיר השר, "בחנו את המקרים שהיו בהם מקרי הידבקות כמו במודיעין עילית וירושלים ועוד, וראינו שמתי שפעלו לפי ההוראות כפי שהנחנו היינו צריכים לנטרל רק קבוצה אחת של 15 או 5 תלמידים. אבל במקום אחר שלא עמדו בהנחיות כל הבית ספר הלך הבייתה".

    השר התייחס להסעות של החינוך המיוחד ועדכן כי "סגרנו את כל הנושא של ההסעות לחינוך המיוחד מול משרד האוצר. אנחנו ניתן מענה פרטני ומיוחד לכל מי שצריך".

    על ההחלטה לקחת מרווח של שבועיים בין פעימות החזרה, מסביר השר "באופן כללי קבענו שיהיה שבועיים בין פעימה לפעימה, כי אז אנחנו רואים כמעט את כל ההשפעה של כל פעימה. ואז אנחנו מתקדמים הלאה".

    על החזרה להיכלי הישיבות אמר הרב פרץ: "אנחנו נחזיר את הישיבות, אני מהראשונים שישמח להחזיר את הישיבות ללימוד תורה".

    על בתי כנסת: "זה עלה לדיון מול ראש הממשלה וזה בבדיקה איך אפשר לתת מענה הכי מהיר לפתיחה מחודשת. אני נמצא במרחבים של מאה שערים והחרדים כן מקפידים על ההוראות".

    המו"מ נמשך מול הליכוד מבהיר השר פרץ, "מי שמנהל את המו"מ הוא שר הביטחון נפתלי בנט, נכון שהמו"מ לא אינטנסיבי אבל תמיד יש הידברות. מקשיבים לנו ושומעים אותנו. אנחנו מעלים את הנושאים האידאולוגיים וגם מבחינת תיקים".

    בסיון הריאיון מבהיר השר, "אנחנו מוכנים להיות חברים בממשלה, אבל שנהיה משמעותיים בהגה של ההנהגה ושנשפיע במה שאנחנו מאמינים בו ולכך הבוחרים שלנו שלחו אותנו".



    0 תגובות